ماشین کنترلی BSD 218T RC CAR  ، خرید ماشین کنترلی حرفه ای آفرود ، ماشین کنترلی

ماشین کنترلی BSD 218T در مقیاس 1/10 با قایلیت آفرود و آنرود مجهز به موتور بسیار قوی 550 و سیستم تعلیق با دامنه حرکت بالا یکی از بهترین ماشین های آرسی الکتریکی با قیمت مناسب می باشد.

خرید ماشین کنترلی حرفه ای آرسی افرود شارژی ارزان

ماشین کنترلی

ماشین کنترلی

ماشین کنترلی BSD 218T  با توجه به کیفیت قطعات و قابلیت های حرکتی وهمچنین فرمان پذیری ایده آل یکی از پر طرفدار ترین  ماشین های رادیو کنترلی در سبک، مقیاس و قیمت های مشابه است. وجود گرنده رادیویی و همچنین اسپید کنترل جدا مانند ماشین آرسی هایی با چند برابر قیمت امکان تعویض و ارتقا بخش مربوطه را فراهم نموده و مانند اسباب بازی های معمولی تمام بخش های اسپید و گیرنده در یک مدار ساده خلاصه نشده است

آفرود

چرخ های مناسب و لاستیک هایی با چسبندگی بالا در مسیر های آفرود و حتی آنرود  امکان حرکت و مانور را در اختیار ماشین آرسی BSD 218T قرار داده است.

سیستم تعلیق ماشین آرسی بی اس دی 218 تی قابلیت جذب بیشترین ضربات و حتی پرش های نیمه بلند را دارا  می باشد.

موتور 

بهره مندی از موتور براش 550 بسیار قوی  باعث کاهش هزینه  تمام شده و عدم پیچیدگی قطعات تشکیل دهنده ماشین ارسی شده است که می توان در صورت لزوم با کمترین هزینه اقدام به تعویض یا سرویس موتور نمود .

رادیو کنترل

برد فرستنده و گیرنده رادیویی  بیش از 200 متر و فراتر از حد نیاز کاربر است همچنین فرکانس رادیو 2.4 گیگاهرتز و فاقد تداخل می باشد.

اسیا اسکوتر، مرکز فروش و خدمات پس از فروش ماشین های رادیو کنترلی حرفه ای در ایران

ارسال و تحویل فوری به تمام نقاط کشور

مشاوره خرید، اطلاعات تکمیلی و تصاویر بیشتر در پیج اینستاگرام:

((کلیک نمایید ))