کامیون کنترلی  اسکانیا ، تریلی کنترلی ، ماشین سنگین کنترلی ، کشنده آرسی ، کله اسکانیا اسباب بازی ، ماشین کنترلی اسکانیا ، کامیون تامیا ، ماکت تریلی

ماشین های رادیو کنترلی حرفه ای علاوه بر دسته بندی های آفرود و آنرود شامل دسته بندی های دیگری نیز می شوند که می توان انها را در گروه مدل های راهسازی و یا کشنده ها قرار دارد.

برند های مختلفی در زمینه تولید مدل های راهسازی و باری فعالیت دارند که از موارد سناخته شده کمپانی مشهور و بنام Tamiya  می باشد.

تولیدات تامیا شامل انواع ماکت و مدل های آرسی که با پیشینه طولانی و بیش از چند دهه برای تمام علاقه مندان به تفریح های رادیو کنترلی و یا کلکسیونر های ماکت کاملا شناخته شده است.

کامیون کنترلی  اسکانیا

کامیون کنترلی اسکانیا / Tamiya Scania R620 بنا به تولید تعداد زیادی از نمونه واقعی در سراسر جهان یک مدل شناخته شده و پر طرفدار است که در دارای بیشترین فروش در نمونه آرسی خود نیز می باشد.

کامیون کنترلی ماکت اسکانیا جفت محور اسباب بازی ارزان

کامیون کنترلی Scania

ظاهر بسیار زیبا و قدرت بالای موتور در کنار وجود آپشن های انتخابی که با نام MFC شناخته می شود کاربرد های این  کشنده کنترلی را وسیع و لذت استفاده از ان را بالا برده است.

کامیون / کشنده های رادیو کنترلی تامیا بصورت پیش فرض و تولید شده از طرف کمپانی نیاز به مونتاژ توسط خریدار را دارا می باشد چرا که کلیه قسمت های تسکیل دهنده این کشنده آرسی جداست و با استفاده از دفترچه راهنما می توان بخش ها را اسمبل نمود.

در بسیاری موارد بدنه فاقد رنگ است و بر اساس سلیقه کاربر، اقدام به رنگ امیزی بدنه و برخی اجزا می نماید ولی در بعضی سری های تولید ممکن است کمپانی تامیا از پیش کامیون را رنگ زده و اماده مونتاژ عرضه نماید که در این صورت اختلاف قیمتی نیبت به موارد ساده و فاقد رنگ وجود خواهد داشت.

لازم به ذکر است رنگ پیشنهادی برای کشنده های رادیو کنترلی تامیا بصورت اسپری های 100 میل و با پیشوند TS شناخته می شوند که هر رنگ دارای یک کد می باشد.

برای مثال: TS-19 رنگ آبی متالیک است.

نکته دیگر عدم وجود بخش های مکمل شاسی و بدنه برای حرکت می باشد و در جعبه ماشین کنترلی وجود ندارد و باید با صرف هزینه بصورت جدا تهیه شود:

مواردی که در اغلب کامیون های تامیا بصورت پیش فرض وجود ندارد و باید جدا خریداری شود شامل موارد زیر می باشد:

  • باتری (لیتیوم و یا نیکل)
  • شارژر باتری
  • اسپید کنترل
  • فرستنده و گیرنده رادیویی
  • شبیه سازMFC (در صورت علاقه کاربرد قابل نصب است ولی اجباری نیست)

آسیا اسکوتر عرضه کننده اصلی انواع ماکت ماشن سنگین و مدل های رادیو کنترلی حرفه ای در ایران با نازل ترین قیمت.

مشاوره خرید، اطلاعات تکمیلی و تصاویر بیشتر در پیج اینستاگرام:

کلیک نمایید